sobota 31. marca 2012

Štipľavé čínske kura

Čína u nás väčšinou vyhráva vďaka snúbencovi. Už dopredu viem, že po otázke čo mám variť dostanem odpoveď, že niečo čínske... v čínskej reštaurácii som sa docela sklamala, čiže radšej to pripravím doma sama. Prvý úraz v nemenovanej reštaurácii: pichľavá kostička a druhé to bolo po mesiaci... po mesiaci som chcela dať šancu reštaurácii, bodaj by som to neurobila... nuž vlastne mäso mi po rozkrojení krvácalo... a na tretí incident som aj skoro zabudla: namiesto cesta ryža, no to by som aj prežila... ale tie predošlé dve mi zobrali chuť od čínskych reštaurácií, takže mi ostáva varenie doma. A podľa mňa niekedy domáca čína je lepšia ako z reštiky. Prísady sa ľahko dajú zohnať v hypermarketoch v dnešnom svete to už nerobi problém. Tak asi by som mala odbočiť späť k receptu:

Prísady:
2 kuracie prsia
K cestíčku:
6 polievkových lyžíc hladkej múky
3 polievkové lyžice škrobovej múčky
1 polievková lyžica oleja
soľ
voda
kypriaci prášok
Štipľavá vrstva:
3 polievkové lyživce kečupu
2 polievkové lyžice medu
2polievkové lyžice štipľavej gulášovej pasty
sezámové semienka
štipľavá omáčka podľa chuti

Mäso pokrájame na kocky alebo na dlhšie rezy. Prísady k cestíčku zmiešame, ale pridáme len toľko vody aby sme dostali hustejšiu masu, keď je hustejšia viac cesta sa aspoň prilepí na mäso. V horúcom oleji opečieme mäso v cestíčku. Zmiešame aj prísady štipľavej omáčky a do tejto namočíme mäso.
Podávame ryžou alebo cestovinami.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára