piatok 27. apríla 2012

Kura s ananásom

Ozaj jednoduchý a rýchli recept, ktorý je za pár minút hotoví. Skvelá večera alebo rýchli obed...

Prísady:
50g masla
1 polievková lyžica oleja
2kuracie prsia
1 ananás z konzervy
2dl smotany na varenie
1dl mlieka
2 polievkové lyžice hladkej múky
soľ
čierne korenie

Kuracie prsia som očistila, nakrájala na menšie kocky, solila a posypala čiernym korením podľa chuti. Maslo som roztopila v panvici s olejom a na ňom opiekla kuracie prsia do zlatista. Keď už mäso bolo prepečené pridala som aj ananás a piekla ešte pár minút. Prisypala som 2polievkové lyžičky hladkej múky, premiešame a prilejeme mlieko a smotanu na varenie. Niekoľko minút som nechala variť, aby omáčka zhustla. Príloha môže  byť cesto alebo ryža u každého podľa chuti.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára