pondelok 9. apríla 2012

Hubovo cesnakové cestoviny

Nemôžeme jesť stále mäso, hlavne ja nie som ten ozajstný mäsový typ, tak si niekedy musím niečo pripraviť so zeleninou a najlepšie keď ešte k tomu kombinujem aj syr. Mala som doma dosť šampiňónov a takto vznikol vlastne tento recept. Doma zabodoval, tak ho určite budem pripravovať viackrát.

Prísady:
10strúčikov cesnaku
125g bacon slaniny
2 bambino
5dl smotany na varenie
250g šampiňónov
málo oleja
a cestoviny podľa chuti

Bacon slaninu pokrájame na malé kocky a opečieme trošku na oleji, pridáme pretlačený cesnak a spolu trošku dusíme. Pridáme syry, zmiešame a necháme spolu zovrieť. Prilejeme smotanu na varenie, osolíme, okoreníme a pridáme aj očistené a pokrájané šampiňóny. Približne pól hodinku som nechala variť a za ten čas som uvarila aj cestoviny. Podávame so strúhaným syrom.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára