utorok 17. apríla 2012

Jarná omeleta

Už v niektorých záhradkách sa objavili reďkovky a hypermarkety nám ponúkajú jarnú cibuľku. Tak som sa ulakomila na záhradke a napadla zeleninové oddelenie v hypermarkete. Vlastne zo zelenín mal byť najprv šalát, potom som si to nejako rozmyslela. Na prekvapenie vznikla táto omeleta ako raňajky. Výzorovo zabodovala a s čerstvým pečivom jej chuť bola tiež bezchybná. Asi sa bude pripravovať viackrát. Vlastne môžte do nej dať aj inú zeleninu čo viete zohnať alebo čo máte už doma. 


Prísady:
slanina
kalifornská paprika červená
biela paprika
paradajka
reďkovky
jarná cibuľka
gouda syr
5vajec
čierne korenie
soľ

Prísady pokrájam na malé kocky. Na oleji opražím slaninu, potom pridám všetkú zeleninu naraz. Dochutila som čiernym korením. Pár minút som dusila zeleninu a potom som pridala vajcia. Syr som nastrúhala a dala na vrch vajíčok. Trošku som pomiešala a čakala kým sa vajíčka upečú. Nič komplikované.



To som musela toľko fotiť kvôli tým pekným pestrým farbám.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára