nedeľa 16. decembra 2012

Niečo vlastnoručné, niečo iné...

Nuž, viem že je to gastro blog, kde mám uverejňovať svoje recepty a nie iné veci, ale tieto ozdoby sa mi podarili a chcela by som sa podeliť s Vami. :)
Tento rok nič nestíham, všetko začínam na poslednú chvíľu. Adventný veniec tento rok nemáme, ale namiesto toho som vytvorila netradičný veniec na stôl. Hneď vznikli dve verzie, jeden domov, jeden rodičom. Ten deň čo som vyžívala kreativitu nebo ani taký všedný... najprv ma skoro zobral kamión so sebou a popritom som bola ja na hlavnej ceste a on mal stopku... nuž ale nič sa nestalo, som celá aj moje auto. Ukľudnila som sa po šoku doma pri káve a pustila do vyrábania ozdôb. Vybrala som si lepiacu pištoľ, celkom novú vtedy rozbalenú. Skoro som už bola hotová s prvým vencom a voala čo sa stane... vybuchne mi v ruke lepiaca pištoľ. Ruku som mala celú čiernu, ale chvaľa nič strašné sa nestalo, len to zhodilo poistky. Nakoniec som si musela požičať lepiacu pištoľ od priateľky, ktorá bola ochotná :) A ďakujem jej ešte raz. Nakoniec všetko bolo super, lebo som dokončila ozdobné vence na stôl a prežila som dve katastrofy. Ten deň s dátum 12.12.2012 pre mňa nebol taký sympatický ani šťastný. 

Ale keď som už začínala písať o mojich ozdobách tak Vám chcem publikovať pár obrázkov:

 A tento je druhý:


Aký budete mať tento rok stromček? Máte radšej živá stromčeky, či tie moderné umelé ktoré už vyzerajú presne tak ako živé? A akú farbu bude mať Váš stromček?

Náš je ten moderný umelý, ktorý vyzerá skoro tak ako živý. A farby? Fialovo strieborný stromček :)

2 komentáre:

  1. Milujem živé stromčeky a hlavne ihličnany ich nádhernú vôňu, preto máme doma vždy umelý stromček :-) zlato-červený . Pekný advent Elizabeth........

    OdpovedaťOdstrániť