sobota 23. marca 2013

Maškrtíme 1st birthday :)

Toľko som mala starostí, že aj to som si všimla len náhodou, že môj blog má narodeniny. Wow aj toho sa dožil. Keď som začínala s písanim najprv to bolo len pre mňa a pár kamarátok, ktoré sa vypitovali na niektoré recepty... potom som skúsila propagovať blog na iných stránkach. Trošku sa aj to rozbehlo, veď mám aj stálych čitateľov ktorým veľmi pekne ďakujem. :) Akože ani v sne som si nepomyslela, že práve moje recepty, moje kreácie bude niekto sledovať a predsa. Viem nie je môj blog ten najčítanejší, najkrajší a najlepší. Ale je môj :)
Keby ste mali nejaké pripomienky, nápady tak by som sa tešila keby ste mi ich napísali. Veď viac hláv viac vymyslí :)

Happy birthday my blog! :D


A toto oslávim s receptom na mandľové muffiny, ale troška musíte počkať, recept bude až zajtra :) Dnes je smer kino.

2 komentáre:

  1. Gratulujem :-)a nebuď taká skromná , máš úžasný blog a veľmi dobré recepty . Ja sa tu vždy rada zastavím .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a dúfám, že aj naďalej sa tu budeš rada zastavovať. :)

      Odstrániť