nedeľa 11. novembra 2012

Jablkovo škoricový muffin

Piekla som ich priateľke na meniny ešte včera. Publikujem len vďaka tomu, že logika zúrivosti funguje. :D Pár dní mi už nefunguje wifi rooter a keď už laptop, tak žijem pohodlne. Stále publikujem z Nášho starého pohodlného kresla a tam mi nedosiahne kábel od internetu. Takže som pár dní musela vydržať bez kreatívnych blogov a bez môjho. Dnes som si požičala úplne funkčný rooter s ktorým mi tiež nič nechcelo fungovať ako by to trebalo. Zúrivo som schmatla môj a dva razy tresla o zem. Zapojila naspäť do prúdu a odvtedy funguje bez závad. Logika zúrivosti funguje :) Odteraz asi budem všetko trieskať o zem aby to fungovalo :D
Mimochodom tieto jablkovo škoricové muffiny sa hodia už aj ako adventné pečivo alebo na Vianoce ako pochúťka pred televízorom pri nič nerobení :)

Prísady:
100 g masla
125 g cukru
2 vajíčka
200 g polohrubej múky
1 citrónová kôra strúhaná (poriadne umyť!)
1 čajová lyžička vanilkovej arómy
1 čajová  lyžička kypriaceho prášku
1 čajová lyžička mletej škoricy
2 očistené jablká posekané na menšie kúsky
1 dl mlieka
štipka soli


Mäkké maslo s cukrom šľahám do penista. Pridám vajíčka, vanilkovú arómu, soľ, citrónovú kôru, mletú škoricu a miešam aby som dostala homogénnu hmotu. Prilejem mlieko, múku zmiešanú s kypriacim práškom a zase zmiešame aby sme dostali homogénne cesto. Nakoniec primiešam aj kúsky jablka.
Pečieme na 180 stupňoch 20-25 minút, závisí aj od rúry. Z tohto množstva budete mať 12 muffinov.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára