piatok 12. apríla 2013

Biela škoricová horúca čokoláda

Horúcu čokoládu milujem, hlavne tú bielu. Musela som už niečo vymyslieť aby aj doma som ju vedela pripraviť nie len v kaviarni si ju objednať. Nie je to nič komplikované, rýchlo sa to dá pripraviť a aj detí sa dá potešiť.

Prísady:
1,5 dl mlieka
1 dl smotany na šľahanie
50 g bielej čokolády
1 menší kus škorice
1 čajová lyžička vanilkového pudingu
šľahačka

Mlieko a smotanu na šľahanie zmiešame v menšom hrnci pridáme škoricu a necháme zovrieť. Keď zovrelo odstavíme z ohňa, vyberieme kúsok škorice a pridáme po kúskoch čokoládu a miešame kým sa neroztopí. Keď sa roztopila čokoláda pridáme lyžičku pudingu, poriadne premiešame a necháme zase zovrieť. Puding pridávame aby sa čokoláda trošku zahustila. A môžeme aj podávať v hrnčeku. Na vrch možno dať šľahačku a hotové. (Cukor netreba, biela čokoláda je aj tak sladká)


2 komentáre:

  1. Milujem bielu čokoládu, recept sa mi veľmi páči hneď by som si dala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uz som skusala aj horku ta sa roby trosku inac ale aj ta je dobra dnes sa chystam spravit tuto bielu dufam ze bude taka dobra ako ta horka... :)

    OdpovedaťOdstrániť