pondelok 10. júna 2013

Chrumkavé medové kurča

Dúfajme že už na trvalo sa k nám vrátilo dobré počasie a tak sa môže začať grilovačka. Ja sa už teším na grilovanie, totiž zbožňujem  vymýšľanie rôznych receptov ktoré sa môže pripravovať vonku. Jediná škoda, že ja tento rok nebudem mať tolko času kde grilovať.... kde by bolo, len pár kilometrov odo mňa... a neni pre koho....
Tento recept môžeme robíť z kuracích krídelok, stehienok alebo prsíčok...

Prísady:
1 dl dijonskej horčice
1 dl medu
soľ
2 polievkové lyžice pomarančovej šťavy
2 strúčiky cesnaku
1,5 kg kuracieho mäsa (ja som robila kuracie prsia teraz)

Mäso dobre posolíme. Pripravíme marinádu, horčicu, med, pretlačený cesnak, pomarančovú šťavu poriadne zmiešame (môže sa pridať aj chili kto má rád pikantné veci). Mäso dáme do väčšej nádoby a nalejeme na ňu marinádu. Premiešame alebo ešte lepšie ak nádoba má vrchnák tak pretrasieme nádobu, aby všade sa dostala marináda na mäso. Marinované mäso uložíme aspoň na hodinku do chladničky, ale môžeme aj na jednu noc. Pečieme na grile. Dobrú chuť!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára