sobota 25. augusta 2012

Bistro Baguette

Včera sme práve dorazili z dovolenky, sme plný zážitkov, ale aj únava bola. Ostávalo niečo ísť kúpiť jesť a niečo na dnes na raňajky. Variť sa mi veľmi nechcelo, ešte odpočívam... myslela som si že varenie nechám až na nedeľu ale už dnes sa mi podarilo pripraviť niečo na raňajky. Rýchle raňajky, ktoré by boli ešte rýchlejšie keby som ich kúpila hotové v hypermarkete, ale tie domáce sú ešte chutnejšie. U nás zmyzli všetky do posledného kúsku. Množstvá nie sú celkom presné, totiž ja som robila podľa chuti a na viaceré malé bagettky. Dúfam aj u Vás bude mať recept taký úspech.

Potrebujeme:
1 baget 
30g kukurice
30g šunky
1 menšia paradajka
30g strúhaného syru

paradajková omáčka:
40g paradajkového pretlaku
1 cesnak
bazalka
soľ
čierne korenie
oregano

Paradajkovú omáčku pripravíme ako prvú. Nič extra, len všetky prísady zmiešame dokopy. Baget rozkrojíme, natrieme paradajkovou omáčkou. Paradajku a šunku nakrájame na malé kocky a syr nastrúhame. Potretý baget posypeme kukoricou, paradajkou, šunkou a strúhaným syrom. V predhriatej rúre pečieme pri 180stupňoch 10minút.


6 komentárov:

  1. mňam,, dala by som si : Elizabeth máš krásny bolg a úžasné recepty rada by som ho sledovala ale musela by si aktualizovať niektoré moduly .Hore na lište je navrhnúť klikni potom klikni na rozloženie , klikni na pridať modul gaget a nájdi si následníci a aktualizuj kliknutím na uložiť ( tak budeš vedieť kto chodí na tvoj blog a mi sa môžme pripojiť a sledovať tvoje nové úžasné recepty ) . Pridať modul gaget to je kolonka kde sa dá uložiť na blog všeličo :-) dobré je aj prekladač ,,,,preloží tvoj bolg do akéhokoľvek jazyka tak že ho budú vedieť prečítať aj v iných jazykoch .Môžeš si tam uložiť čokoľvek :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Akeber!

      Veľmi pekne ďakujem za radu! Už som pridala obydve moduly podla tvojej rady. Ešte sa veľmi nevyznám v tomto celom blogu, ale sa dostanem do toho možno.
      Tvoje slová ma asi aj povzbudili začo ďakujem ešte raz, lebo som si už myslela že tento blog nikto nenavštevuje okrem mňa. Tak som dosť uvažovala, že asi aj prestanem s publikovaním... ale nie! Zajtra pridám ďalší recept a to vďaka tebe.

      Odstrániť
    2. Ani náhodou ! len ďalej pokračuj a pridávaj recepty . Vieš ako dlho som sa ja trápila s mojím blogom ale pomohla mi Ywett

      http://ywettrecepty.blogspot.sk/

      Teraz skús na mojom blogu kliknúť na FEEDJIT (vľavo , zozrazuje kto je na mojej stránke ).
      Nabehne ti táto stránka...........
      http://feedjit.com/?utm_source=ltf&utm_medium=web&utm_campaign=ltfCampaig

      Na samom spodu je napísané kliknete zde pro prihlásení ( ak máš prekladač ja mám ty to môžeš mať napísané v anglištine ) klikni na to .

      Sú tam tri kolonky klikni na prvú .......Feedjit
      Zcela zdarma
      Tam máš nastavenia farby písma ...atď nastav si a
      samom spodu je napísané Nainstalujte Feedjit na mé ......dáš blogger blog potom stlačíš Go a už sa ti to inštaluje :-)
      Dalšia stránka....sa ti ukáže tam klikni na kolonku čo je v rámčeku a zas ti naskočí nová stránka kde je napísané vybrať blog a do tej kolonky napíšeš názov svojho blobu klikneš na pridať miniaplikáciu v tom okamihu ti naskočí tvoj blog ROZLOŽENIE a tam pokračuješ na ktorú stranu chceš vľavo , v pravo klikni na Pridať modul gadget .Tam si ho uložíš .Dá sa presúvať tak že klikneš a ponecháš stlačanú myšku a posúvaš kam chceš do ktorej kolonky :-))) dúfam že som to napísala tak že to budeš vedieť lebo ja som to musela skúšať veľakráááát pokiaľ mi zaplo :-))

      Odstrániť
    3. Ďakujem za pomoc! :) Mám len jediný problém, môj mozog nie a nie pochopiť. Natoľko som sa pozbierala, že publikovať, ale pochopenie to nie. Pól dňa som strávila cestovaním vlakom a dosť ma to vyčerpalo. Zajtra skúsim znova prečítať a pochopiť ako a čo :D:D

      Odstrániť
  2. To vypadá na úžasnou lahůdku. Děkuju za perfektní tip za zítřejší véču ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vivi ja ďakujem za vyskúšanie receptu. :) Dúfám že aj chutil!

      Odstrániť