utorok 7. augusta 2012

Bebe pyramída

Asi naj zákusok, ktorý som milovala v detstve, dnes už až tak nie som na zákusky, radšej ich pečiem ako jem. Na jedenie mám ľudí :D Nuž tento zákusok je ozaj rýchli a ani rúru netreba zapnúť. Jediný háčik, že deň treba počkať s konzumáciu. U nás sa minie bleskovo, preto aj ten obrázok je čudný. Na deň som zmyzla z domu, a keď sa vraciam vrieskam z ďaleka, že to ešte neni odfotené. Paráda môžem povedať... fotka nieje pekná, veď som posledné kúsky zastihla na tanieri ako si ich pchá snúbenec do úst. Čiže za fotku sa ospravedlňujem, ale sto percentne je to chutné.

Potrebujeme:
2 balíky tvarohu (jemný, nie hrudkovitý)
200g masla
2 sáčky vanilkového cukru
2 polievkové lyžice rumu
150g práškového cukru
2 až 3 banány
2 balíky bebe keksov

Do misky dáme 2tvarohy, pridáme 200g masla, pridám 2vanilkové cukry a 150g práškového cukru. Ručným mixérom vymiešame do hladka. Pripravíme si dvojitú vrstvu alobalu keksy položíme na alobal v 3radoch po sedem keksov. Pól plnky natrieme na keksy, na to položíme ďalšiu vrstvu keksov. Zvyšok plnky rozotrieme na keksy. Do stredu pridáme banány. Podoberieme si pravý a ľavý rad keksov a zdvihneme do hora a vytvoríme trojuholníkový tvar. Dáme chladiť do chladničky na jednu noc.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára