štvrtok 22. augusta 2013

Coca cola

Tento recept mám zo zbierky Rachel Allen. Dosť som pochybovala aké to môže byť, ale prekvapivo rýchlo zmyzol. Na druhý deň som ho mohla piecť znova. Na vrchu u mňa nie sú pražené sekané oriešky ale mleté mandle... totiž ja som alergická na orechy a oriešky.
Viem tieto nápoj nie je veľmi zdraví, ale občas pohárik neuškodí.

Prísady:
360g polohrubej múky
50g tmavého kakaa
1/2 sáčku kypriaceho prášku
1 štipka soli
1dl mlieka
100g čokolády na varenie
1 balíček vanilkového cukru
100g hnedého cukru
50g cukru
100g masla
2,5dl coca coly
3 vajíčka

Poleva:
150g čokolády na varenie
100g pražených orieškov

Suché prísady zmiešame. Vajíčka a maslo vyšľaháme do penista, pridáme mlieko a suché prísady nakoniec aj colu. Poriadne vymiešame cesto a nakoniec prisypeme aj na drobno posekanú čokoládu. Vymastíme a vysypeme plech s priemerom 15x25cm, vlejeme doň cesto a pečieme na 180stupňoch 25 minút.
Necháme zákusok vychladnúť. Nad vodnou parou roztopíme čokoládu a potrieme ním vrch cesta. Pražené oriešky posekáme na väčšie kúsky a posypeme ním vrch cola zákusku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára